تمایل دارید صفحه اول گوگل باشید؟
نوشته شده توسط : عباسی

موضوع چیه که تمامی سئو در مشهد سایتهای رایا پارس تجاری what is seo میخوان ذکر روی شیت نخستین گوگل؟
پرسش احمقانه ایه! اگه می‌خواهید حضور آنلاینتونو به حداکثر برسونید، می بایست کاری فرمایید که مشتریها روی شیت اولیه گوگل ببیننتون. به همین آسانی.
هنگامی عموم با گوگل در ارتباط سرویس ها یا این که محصولی سرچ میکنن، معمولا تنها کاغذ نخستین رو آنالیز میکنن. زیرا تو ذهنشون این پیش فرض می‌باشد که گوگل شایسته ترین ها رو روی کاغذ نخستین اکران میده. بدین ترتیب اون 10-12 تا تارنما خوش شانسی که روی برگه نخستین ظواهر میشن بیشتر مشتری جذب میکنن.
اکنون حقیقتا روی ورقه نخستین اومدن همین قدر خوبه؟ متاسفانه نه. حتی روی شیت اولیه گوگل هم رقابت رنج در بین سایتها می باشد. اگه تونسته باشید سایتتونو به برگه اولیه گوگل برسونید، بایستی حال نو خلال اون 9-11 تا وب سایت دیگه که روی کاغذ نخستین طبیعتا فهرست شدند، می بایست با چندین تا سایتی که بالای کاغذ یا این که سمت راست پول دادن که تبلیغ بشن هم رقابت نمایید.
اگه می خواهید حقیقتا چشم بشید و اعتنا ها رو به خودتون جلب فرمایید، می بایست کاری فرمائید که سایتتون میان سایتهای دیگه انقدر رفیعتر باشه که تو دیده بیاد. این غرض هم با سئو تارنما برای موتورهای کاوش و در طی فرصت بدست میاد. حتی برای بالا اومدن روی برگه اولیه گوگل، اگه پول بدید تا بعنوان یه وبسایت تبلیغی ظواهر بشید، گشوده هم می ارزه.
ولی برای چشم شدن روی شیت اولیه گوگل روشهای دیگه ای هم می‌باشد. برای مثال اینکه تیتر و توصیفات متای سایتتونو خلاقانه و ابتکاری بنویسید تا دقت ها رو جلب نمائید. خودتون بذارید مکان مشتری. مشتری شما زمانی داره وبسایت ها رو یکی از یکی تحت دیده رد میکنه و به سمت زیر برگه میره، دنبال چی میگرده؟ شایسته ترین عبارات برای جلب توجهش چیه؟ میتونید به کلماتی که رقباتون به کار گیری میکنن نگاه نمایید و کارایی فرمایید توصیفات و عنا وین بهتری به کار گیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: